Jacoby



Häromdagen började jag skriva ett inlägg och försökte få fram hur jag mår men det gick inte att hitta orden. Allt känns så skumt just nu bara. Om en vecka är jg färdigutbildad socionom och bor i Alingsås på heltid. Lämnar Örebro och relationerna här förändras.


Men till något mycket roligare:
Jacob fyller tre år idag!! Som jag alltid säger: tiden går så otroligt fort men samtidigt känns det som att han alltid har funnits.
För tre år sedan satt jag i skolan och kunde inte fokusera ett skit på föreläsningen för jag var så spänd, förväntansfull och nervös. Monica hade ringt tidigt på morgonen och sagt att vattnet gått och sen hörde jag inget på flera timmar. Nu, precis som då, kan jag inte åka hem idag och pussa på min lilla kille och det är frustrerande. Men på söndag blir det förhoppningsvis många timmar med honom och resten av familjen :)









Nu är det dags för frukost. Idag är det examensmiddag och fest med kurskamraterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0