What?


Ibland förstår jag inte vad som händer. Häromdagen var allt så jefla bra. Tidigare idag var allt kanon. Sen satte jag mig och försökte läsa dansk kurslitteratur och kände mest för att hoppa ut genom köksfönstret så att jag aldrig mer behöver kolla i den bokjäveln.

Är iaf glad över att det är mycket jobb denna veckan, allt jobb som blir utöver det blir en härlig bonus. Det är bara tisdag men veckan är så uppbokad nu så jag är redan i söndagsläge. Vilket är väldigt trist eftersom jag ska till Örebro på måndag och längtar inte..

Väntar på en förändring känner jag.. Har sökt olika jobb och väntar nu på svar, vill flytta, vill ta körkort och köpa bil. Och jag vill göra allt nu.

Nu ska jag sticka en stund till innan det är dags för sängen. Imon blir det plugg + jobb. Återkommer när jag känner lite livsglädje igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0