Satan i gatan..


Nu blev det sådär impulsivt och dumt som det blir ibland. Påbörjade mitt projekt "vända-på-dygnet" med att sova mellan 14-18 typ så jag kan vara vaken inatt och i form till helgens nattjobb.. Nu blev det ju dock jobb 9-20 på jobb nr.2 imon så hela planen sprack och nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.. Håller tummarna för att jag lyckas somna snart, känner mig fortfarande väldigt trött. Det gäller att komma i säng innan piggheten kommer.

Än så länge är det nästan 90 timmars jobb denna månad. Underbart och asjobbigt. Får bara se till att det inte blir mer jobb under hemtenta-veckan så ska det nog gå fint.. Längtar redan efter lönen som är 1 månad och 2 veckor bort.. :D

Så otroligt sugen på att åka till Ullared också. En aning tajt på helgerna nu..

Ta en dusch och försöka somna kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0