Hoho!


Nu är det nääära! Ingen huvudvärk och hemtentan börjar gå mot sitt slut. Behövde verkligen ta en paus i några timmar igår. Då ploppande flera tankar upp som jag tidigare inte tänkt på, ibland hjälper det verkligen att lägga ifrån sig arbetet. Ska nu skriva färdigt den sista delen, åtgärdsdelen, och sedan kolla igenom uppgift 1 och 2. Har nästan glömt av vad de handlar om men förhoppningsvis behöver det inte ändras om så mycket!

Resten av dagen ska gå till städning. Det bästa är att jag inte har ett stökigt kök då jag städade undan all disk och sånt häromdagen, kan inte plugga i ett stökigt kök. Så det är dammsugning, plocka undan all skit som ligger överallt och förbereda inför tvättningen imon eftersom jag är borta hela dagen hos Monica :)

Ikväll ska jag nog sätta mig och söka lite mer jobb som kommit ut. Blev tipsad om att ringa avdelningschefen för biståndsenheten här i stan, underbart att ha kontakter. Bara hoppas att det blir bra. Väntar otåligt på besked från de jobben jag redan sökt, villvillvill. Lika bra att söka allt som finns, så kan man ju alltid få något.. Annars är det illa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0