Aj som fan


Äntligeeeen! Så ropade jag för mig själv när klockan blev fyra och det var dags för mig att gå hem. Så otroligt skönt att denna helgen är gjord. Det värker i fötterna ordentligt efter allt spring mellan vårdtagare. Galet är vad det är! Men nu är denna helgen gjord, bara att se fram emot en jobbig vecka nu då.. Bokbord med UMR på systerskapsfestivalen, grupp-plugg inför seminariet ons, tor & kanske fredag, hem så tidigt som möjligt och sen blir det jobb fre + lör natt. Blir inte mycket till helg det heller. Men väldigt bra för ekonomin nästa månad!

Borde egentligen städa nu, köket ser ut som fan men jag vill inte ställa mig upp.. Känner bara för att lägga mig och sova. Kanske borde sova någon timma innan jag får besök ikväll.. Får se. Nu ska jag boka om en tågbiljett och hoppas på att det inte krånglar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0