13/3


Då va snart denna veckan över och både plugg och jobb är avklarat. Försöker njuta av varje minut just nu, även om jag borde plugga så tänker jag inte göra det. Blir en något tuff vecka, som varje vecka denna månad. Skönt att jobba mycket men skolan är ju en ständig stress. Nu ringde nyss jobb 2 och har lite tider de vill prata med mig om. Hatar att säga nej men har ju en hemtenta jag måste lägga allt fokus på i helgen och början av nästa vecka.. Kan ju faktiskt plugga en del på jobbet men vi får se vad det är för tider, är ju gaska uppbokad på jobb 1 nu..

I natt var första gången jag såg uppspydd fragma, det va inte mys. Inte mycket som gör mig äcklad på jobbet men slem och sånt är svårt. Det blev en tuff morgon och det är lite svårt att gå hem och bara lämna allt när det blir en så konstig morgon. Blir det vak så lär väl telefonen ringa..

Igår var jag i ishallen, lillebrors lag hade som vanligt en föräldra/syskonmatch som avslutning på säsongen typ. Jag och mamma fick sitta i seketariatet, haha, det gick sådär bra.. Vi fick en del assistans men också en del gapande när vi gjorde fel. Höhö. Det va väldigt roligt, fick spela lite domare genom mikrofonen eftersom det inte fanns någon domare på isen.

Har inte träffat Monk och barnen på över en vecka, galet illa!! Är väl tänkt att vi ska ses ikväll men om jag känner dem rätt så kommer de komma hem senare än tänkt vilket innebär att jag inte hinner träffa barnen :( Vi får väl se. Min hals och näsa bråkar en del igen men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0