Huuus


Ibland känner jag att jag så extremt gärna vill ha ett hus. Den största anledningen är att jag vill kunna spela hög musik utan att få panik och oroa mig över att grannarna ska få spel! Speciellt när man städar vill man ju ha hög musik, annars är det ju grymt tråkigt.

Har vart iväg med mamsen och kollat vart det nya jobbet ligger, det var där jag trodde så nu känner jag mig lugn :) Sen släppte hon av mig vid Maxi där jag slängde tidningar, pantade flaskor och handlade. Blev lite spontanshopping också, nya bkommor och krukor! Är så trött på mina blommor som inte klarar av solljus och ser hemska ut. Så nu står det nya fiiina platsblommor där! De klarar värme, kyla, sol och allt som kan tänkas ske. Kanske inte brand då men allt annat!

Har rensat alla räkningar sen ett år tillbaka, tog bara 45 min typ.. Skönt att det äntligen är gjort! Jag har sparat alla räkningar från Ellos och Halens så jag tänkte att jag ska räkna ihop hur mycket jag beställt för sammanlagt sedan 2007 när jag hade ett galet shoppingår. Sen är det bara att fortsätta städa.. Ska bära ner den lilla julgranen också, annars finns ju risken att den står där tills nästa jul, om jag bor kvar här då.

Orkar inte ladda upp någon bild.. Nu ska jag räkna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0