Dag 06 – Min dag


Ja denna dagen startade som ett rent helvete vi 05 då jag legat i 1,5 timme och försökt somna ifrån tandvärken. Men egentligen ska jag inte gnälla, jag kan faktiskt ringa en tandläkare och försöka fixa värken men väljer att istället ta tabletter som funkar ganska bra ibland..

Morgonen blev genast bättre när mamma kom förbi med medicin eftersom min tagit slut, det blev ännu bättre av att nya avsnitt av Greys Anatomy, The Big Bang Theory och Private Practice kommit! Underbart.

Föreslog för Pontus igår att vi skulle åka till Ullared idag men han har inte gett mig något svar så planen att träffa honom idag känns ju inte så aktuell just nu. Madde skulle höra av sig när hon vaknat så får vi la se vad som händer!

Just nu är jag mest sugen på att gå till ÖB och köpa ljus och till Jysk och köpa en korg till mitt garn.. Får väl se när jag orkar mig iväg dit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0