14 & 15


Hoppade över Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? Eftersom jag inte hann eller hade lust ta kort. Hade en beige klänning och tights tror jag. Ovanligt.

 

Dag 15 – Mina drömmar 

Är det mina drömmar för framtiden eller drömmar som man har på natten? Mina drömmar på nätterna beklagar jag ju mig över ganska ofta så det får väl bli det försnämnda här då..

 

Jag vet inte vad jag har för drömmar riktigt.. Jag hoppas mest att jag kommer lyckas och få en bra karriär. Få jobba med något som får mig att brinna men samtidigt inte får mig att gå in i väggen. Men jag har redan fått höra av 5 socionomer att jag är en sådan som kommer gå in i väggen så det kanske är bäst att förbereda sig på det?

Jag hoppas att jag kommer ta körkort detta året, har råd att köpa hus inom några år och för övrigt har så underbart liv som jag har nu med alla som finns runt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0