Vart?


Alla är trötta och omotiverade och jag önskar att jag kunde säga att jag inte tillhör den gruppen, att jag är pigg och motiverad till allt.. Jag borde känna mig motiverad att lära mig om hur man arbetar med utsatta barn, glädjas över allt det som går så bra med UMR osv. men jag känner inte så. Känner så mycket mer att jag vill vara ledig och slippa läsa en tjock bok på engelska och hitta saker som passar in i vår fallstudie.

I två timmar lyckades jag vara fokuserad och läsa och tänka. Sen blev jag mer intresserad av att sätta på plastskydd på telefonen, kolla upp hur man kan skriva ett personligt brev och vad det finns för roliga jobb.

Tänkte att jag skulle träna idag men jag vågar inte. Varje kväll blir jag täppt i näsan och varje morgon vaknar jag av att jag inte kan andas genom näsan så om jag tränar blir jag väl sjuk igen kanske? Hade vart så skönt att gå till gymmet och bara koppla bort allt för en stund men jag vägrar ligga sjuk mer nu. Räcker att jag är supertrött och hängig.





Ge mig sommar.. Nu ska jag ringa och boka campingplats :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0