Så bra!


Tack vare envishet och bra arbete blev vi idag såpass färdiga med grupparbetet att jag kan åka hem imon på morgonen :D Bara att läsa igenom allt igen på torsdag och eventuellt fixa lite innan vi skickar in det! Brukar inte gilla när man delar upp arbete så mycket som vi gjort denna gången eftersom man inte lär sig lika mycket men nu orkar jag inte bry mig. Vill bara att det ska bli färdigt. Hade de gett oss bättre uppgifter som hade någon förankring i verkligheten kanske man hade haft viljan och orken.

Jag är så godissugen att jag får lite smått panik. Vill hem och äta glass.
Nu ska jag duscha och sen lägga mig tror jag så denna dagen är över. Ska bli så skönt att vara hemma i nästan en vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0