Dag 27 – Min favoritplats

 

Hemma. Det bästa är att komma hem när jag vart i Örebro länge eller flängt runt mellan vänner, jobb och familj. Att få sova i min egen säng och bara vara hemma är det bästa som finns. Ibland är det bäst när jag får vara själv, sticka eller greja med något annat. Ibland är det som skönast när någon är hemma med mig.


På tal om hemma så är jag just nu precis på väg hem :) Sitter på tåget och om lite mindre än 1 timma och 20 minuter rullar tåget in i Alingsås :) Som vanligt när jag har uppe datorn blir jag sådär äckligt pissenödig och det blir så omständigt.. Orkar nog stå ut en stund till..

Veckan har hittills gått väöldigt fort, vilket är både bra och dåligt. Skönt när dagarna i Örebro inte känns som en evighet och bra att det går fort så abstinensen efter att leka med barnen inte blir för jobbig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0