Arbete?


Va precis inne på offentligajobb.se och såg att det finns en ledig tjänst på min praktikplats från 1 april.. Blev väldigt sugen på att söka den! Blev mest nyfiken på vem som ska sluta men jag tror jag listat ut det, tyvärr. Kan ju passa på att prata med dem om det när jag ändå ska dit och lämna c-uppsatsen :) Kanske får med mig Monk dit imon efter att vi lämnat barnen och kollat på stol så kan jag skriva pesonligt brev sen när vi färgat mitt hår :) Ska bli skönt med några barnlediga timmar ihop med Monk :)

Har vart iväg och handlat på ÖB och Maxi, ska nu duscha och hinna städa lite innan lillebror och mamma kommer. Ska hjälpa Anton lägga över musik på mp3, eller snarare lära honom så han kan göra det själv. Superenkelt ju.

Sen blir det födelsedagsmiddag hos Pontus som fyller 23 idag! Hipp hipp hurraaaa till min underbara väään!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0