Veckan


Trodde jag hade bloggat mer än jag tydligen gjort. Jaja. Det är inte så kul att blogga jämt eftersom jag inte känner behov av det längre. Det jag behöver ventilera kan jag inte ta här ändå, vill inte gärna göra som så många andra och hamna på högstadienivå igen där man skriver om varandra och så startar en ond cirkel av ilska och snack.

Den stora slutsatsen denna veckan är: För LITE plugg. Har en uppgift på 3-5 sidor om 2 böcker som ska va inne imon, jag har skrivit rubriken hittills. Så nu har även jag måndags-ångest som annars aldrig har det. Men det fixar sig innan det är sängdags idag, lätt som en plätt.. De 2 svåraste böckerna som därmed blir de 2 mest ointressanta har de satt på den första uppgiften. Annars verkar kursen vädligt intressant och lärorik. Ska bara få detta ur vägen så jag kan börja på nästa uppgift. Ska försöka få lite disciplin på mig själv så jag pluggar som ett as i Örebro och slipper plugga när jag är i Alingsås eftersom det ofta krocka med jobb och det sociala livet.. Har ju ett socialt liv i Örebro också men eftersom vi alla pluggar så blir det ju på ett annat sätt. Så nästa vecka blir det en jävla massa plugg och träning mån-ons. Blir nog liite plugg hemma eftersom jag är i Örebro så kort.

Jag är planeringsbesatt. Planerar in allt som går nästan, skulle vilja kunna planera toabesök också så de inte kommer så dumt ;) Nu vill jag ha mitt sommarschema så jag vet hur sommaren blir, som vanligt. Men jag vet ju att det är på gång nu. Nu är det spikat att det blir Öland :D Och så blir det nog någon mer husvagns-semester + någon helg i stugan i falkenberg. Än så länge är Takida & Europe inbokat i juli, hoppas att det blir lite mer sånt i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0