Solbränd :)


Vilken underbar dag! Vart ute i solen hela dagen typ och det har vart mys. Började med lite grupparbete ute i solen, en liten handlingstripp med Patrik & Sara. Patrik hade bil denna helgen och det är en otrolig lyx att handla då så vi passar allt på :) Åkte iväg och köpte solstol och fika och satte oss på min baksida. Där satt vi i flera timmar, Jenny & Tip kom och vi grillade. Sen kom Jocke hem och vi satt och tjötade en bra stund efter att de andra gått. Nu ser jag ut som en kräfta och känner mig varm och oerhört trött!

Vart ute på en svalkande kvällspromenad med Sara och vovven. Längtar tills helgen, då ska jag och Pontus hämta "våran" vovve :) Ser fram emot att kunna gå långa skogspromenader, de regniga dagarna är han Pontus hund, helt klart!

Nu är det snart big brother och sen soovaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0