Fint som snus


Måste börja använda uttrycket fint som snus mer, det är ju en perfekt beskrivning på hur det är när det är som bäst när det gäller mig. Haha ;) Just nu känns det fint som snus, på 6 timmar fick jag färdigt det jobba arbetet och nu är jag friiii!

Lisa är på ingång, känner mig fin i lila nagellack, köket är städat och jag ignoerar Ullareds-påsarna som inte blivit uppackade än. Det är läget just nu. Och så saknar jag min Monica, jefligt onödigt att dra på sig lunginflammation tycker jag du! Saknar barnen också. Köpte pyjamas till Jacoby på Ullared igår och jag vill ge dem till honom nuuuu. Får hoppas att Monk blir frisk nu så vi kan ses på torsdag typ <3

Nu ska jag lägga undan böckerna, leta upp ett par strumpor, eventuellt städa lite i vardagsrummet innan det blir en sväng till Maxi med Lisafisagardinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0