Trotsig


Jag är sååå trööött. Men jag vill inte sova. Eller jo, jag vill gärna krypa ner i sängen men det är så mkt annat jag vill göra också. Städade först köket, började organisera alla påslakan och örngott men kom sen på att jag skulle organisera alla kort istället så det har jag fastnat med en bra stund nu! Ska få ordning på det nu så det bara är att börja scrapa sen :)

va tvungen att kolla upp ett datum på Monicas bilddagbok och alltid när jag ska göra det måste jag gå tillbaka och titta på kort från när Jacob va liiten. Kort är det bästa som finns, annars hade man ju glömt av alla underbara stunder!

Känns som att dagen har varit flera dagar! Anders hämtade upp mig och tvätten vid 10, hem till familjen, tjötade lite och sen drog de iväg till Antons fotbollsmatch. Åkte till Maxi med Monk, sen tillbka till familjen och lekte där i några timmar. Sen när de åkte så var det hög tid att handla till kalaset och lite annat. Stressade som satan och allt var näästan klart när gästerna kom. Väldigt kul att träffa storasyster :) De andra också så klart men träffar Jenny så otroligt sällan. Måste bli bättre på att ses, hemskt att jag knappt känner mina systerbarn :( Skärpning! Tvättade ju under hela dagen så jag blev klar vid nio och då körde mamma hem mig. Min klippa! Fick reda på något jag verkligen inte ville veta idag, något jag inte borde veta, och jag är glad att hon var med så jag kunde prata med henne om det. Klump i magen. Vissa saker måste man väl förtränga att man hört, för sin egen skull..

Imon blir det shopping med mamsen :) Familjen gav mig presentkort på Cubus :D Fick fessutom en you&me-nalle av lillebror där det står "tycker om dig", sötnos! Sen ska jag vara med Monica och barnen! Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Anki mamma till Milly

hm bra fråga kollade nog någons kommetarer och hitta den så,

känner sabina lite och monica har ja träffat några gånger. :)



här känns de som alla känner alla :) hehe

pluggar du på annan ort?:)

2010-09-26 @ 11:46:04
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0