Sticka kanske?


Har inte stickat på jag vet inte hur länge, 1,5 vecka? Har iaf grov abstinens. Är lite stolt över att jag lyckats att hålla mig eftersom jag vet att jag lätt kommer sticka istället för att plugga. Men nu när jag är klar med seminarieuppgiften (JIPPI) och känner mig lite krasslig igen kanske jag ska sätta igång med lite strump-stickning. Tänkt ju exprimentera lite eftersom jag inte riktigt blev nöjd med strumpans tajthet. Så istället för att lära mig sticka det jag vill genom beskrivningar eller att någon hjälper mig så testar vi! Det har ju gått så grymt bra innan och blivit som jag velat :)

Förövrigt är jag bitter för att jag inte kan träna. All denna stress skapar frustration, ilska, ångest och rent ut sagt deppighet och en timma eller två på gymmet skulle göra livet så mkt skönare. Blir väl inte träning förrän nästa vecka. Jag dör lite inombords.

Nu ska jag sätta på TV:n, ta fram garnet och stickorna och planera helgen. Frågan är om man ska titta på brorsans hockeymatch på fredag eller umgås med Monk och barnen? Om jag väljer hockeyn så kanske jag inte träffar barnen förrän på söndag. Suck och stön.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag sa detsamma 12 timmar innan dom beslutade snittet att det kanske va bäst då jag redan då va helt utmattad och inte visste om jag skulle orka så länge till....sen får man ju inte äta något när förlossningen väl startat så jag hade verkligen noll kraft i kroppen....aja..nu ska jag inte klaga mer;)

2010-09-22 @ 21:02:05
URL: http://yennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0