Rastlös

Man blir oerhört rastlös och allmänt galen av att vara sjuk. Man ska vila, vila och vila men jag vill göra något aktivt som gör att jag blir frisk. På kvällen känner man ju sig alltid extra dålig också. Har ingen febertermometer här så jag kan kolla tempen heller :(

Har iaf spenderat hela dagen i sängen, kanske inte slappnat av och vilat så mycket men jag har inte ansträngt kroppen mer än att sitta, stå en stund i förmiddags och gå på toa femtioelva gånger som vanligt.

Nu orkar jag inte ha pluggångest mer, släcker ner och glor lite på tv tills jag kan somna. Håller alla tummar och tår på att jag vaknar upp frisk som satan imon!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åhh tackar sanna=) hehe, ja en riktigt lång och jobbig historia..puhh, tur att det är över nu iaf:)

2010-09-22 @ 07:21:07
URL: http://yennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0