Måndag

Ja veckan satte igång med full fart!
Följde valvakan igår, somnade inte med ett leende. Vaknade, inte heller med ett leende på läpparna. Tog mig upp, möttes av en Joachim i köket som var arg och på helspänn pga valet. Jag började fundera på vad man kan göra åt saken, konfererade lite med Jochim och kontaktade Lokalgruppsombudet om mitt förslag om nya flyers för att locka fler medlemmar. Kommer bli awesome!!

Gav mig in i en idiotisk diskussion på facebook som tydligen aldrig tar slut. Men det gör den nog snart för den blev så stor så att nu orkar jag snart inte mer. Vilket är fel, jag borde diskutera arslet av mig så att folk ändrar sina åsikter. Fick iaf bra gensvar om mitt förslag från lokalgruppsombudet så nu har jag skrivit ihop en text som ska tryckas! Nästa vecka får vi förhoppningsvis ihop ett möte med gruppen och kan börja planera, dela ut och arbeta mot rasism! Mer taggad än någonsin och jag är inte ensam. Folk skäms, är chockerade och arga. Tro fan det.

Föreläsningen var idag inställd verkade det som. Jag och Sara stressade som fan för vi trodde vi var försenade men när vi kommer det står hela klassen utanför klassrummet. Alla diskuterar valet, jag säger mitt och föreslår sen att vi ska jobba med projektarbetet eftersom vi väntat i minst 20 min på föreläsaren. Skitbra, vi blev typ färdiga! Finjustering, litteraturlista, dela upp inför redovisningen och sen är det klart! Underbart. Då kan man fokusera på hemtentan. Idag skulle jag kommit långt med torsdagens seminarieuppgift tänkte jag men nej, så blev det inte. Diskussioner på facebook och fan vet vad tog musten ur mig. Dessutom missade jag en måltid pga orkeslöshet så därför blev det heller ingen träning. Suck.

Dagen har vart skitbra samtidigt som den har vart skitkass. Nu är jag mest orolig över lilla Wilma som varit/är på östra med Monica för att hennes tumme svullnat upp. Har inte fått något svar från Monica så jag vet inte vad som händer. Kan vara så att hon inte hört mobilen, det är det vanligaste, men jag blir så orolig. Det får inte hända något med ett utav mina underbara hjärtan! Hoppas på svar snaaaart.

Imon är det skola 10.15-16, sen seminarieuppgift och träning på kvällen!!

Kommentarer
Postat av: monica

Förlåt mig för att de tog sådan tid innan jag svara :S skäms lite... du är grym som orkar så mkt... och glöm nu inga måltider du mår bra av att äta demåste du tänka på <3 önska jag kunde ta bort din magvärk för du förtjänar den INTE... love

2010-09-21 @ 14:58:53
URL: http://monicarydjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0