kablaj

Konstig dag idag. Sovit väldigt dåligt, fick tvinga mig upp. Va ändå duktig och läste 20 sidor innan jag gick upp till tjejerna och sen åkte på studiebesök i Vivalla. Vilket va inspirerande och roligt att höra på, mestadels. Har haft en sån dag då jag stör mig på allt och alla nästan. Fast samtidigt inte. Har bara vara väldigt lättirriterad. Kanske berodde på att det inte blev något bra mellanmål idag så det gick för lång tid mellan måltiderna. Att det ska vara så svårt ibland.. Men det är bara att ta nya tag imon!! Kommer väl gå åt skogen i helgen då det blir alldeles för lite sömn. Menmen. Vad gör man inte för att hinna allt. Ska på lördag se lillebror spela hockey :) Har ju följt storebror i alla år så det är väl på hög tid att jag följer lillebrors matcher lite meeer.

Har inte fått gjort mkt i eftermiddag. Tjötat med Jocke, tittat på tv, fixat de sista på Jacob och Wilmas mössor, diskat och hämtat böcker på bibblan. Men ibland får man faktiskt ha en dag då man inte är så effektiv. Fastän man inte har tid till det egentligen..

Så nu ska jag läsa minst 20 sidor innan jag packar inför hemfärden imon. Ska komma i säng tidigt också så jag kommer upp imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0