Inget är som väntans tider..


Dagens föreläsning gav inte ett smack. Fattade inte upplägget, satt och väntade på att hon skulle komma igång och prata om det hon skulle prata om men helt plötsligt skulle vi gå hem. Hon stod mest och namedroppade för att vi skulle veta vilka framgångsrika människor hon träffat och lärt känna. Intressant och fantastiskt för henne men jag tar inte lån för att höra om hennes liv..

Det va iaf underbart att vi slutade en timma tidigare då hon missförstått schemat, haha. Så vi gick bort till gymmet och köpte träningskort. Insåg att jag gjorde något dumt, vi hade missförstått vad det stod så nu har jag betalat för träning till september nästa år.. Kommer alltså betala för typ 4 månader då jag inte längre är här och tränar. It sucks. Men det är inte månadsvis utan man betalade allt nu så det kommer ju inte svida ekonomiskt då. Det är ändå billigt att betala 1900 kr för ett helt år. Så som vi ligger i med träningen nu kommer vi ju ändå tjäna in det ;)

På tal om träning ska vi iväg på ett pass om 1,5 timma typ. Bolly beat, indisk dans typ med rätt hårda övningar om jag fattade Fia rätt. Det är bara att köra. Imon blir det gym, häärligt. Nu är träningsvärken i överkroppen väck, bara en konstig känsla i ena axeln men det går förhoppningsvis att träna överkroppen imon ändå!



Idag har vi vart så duktiga med pluggandet. Jag, Fia, Sara och Jocke satt ute på gården och läste i 2 timmar typ. Det va så underbart väder, nästan för varmt stundvis. Vi tog lite rast också och passade då på att dela ut flyers till grannarna i området :) Dock är alla flyers typ slut nu så vi får vänta tills nästa vecka då vi får mer material! Fick dessutom tid att ringa Monk, det är aldrig fel.



Man kanske skulle läsa lite till innan det är dags för gymmet? Då kan man somna med gott samvete sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0