hosthosthosthost


Förbannade hosta. Har sovit typ 5 timmar i natt, inte sammanhängande. Vaknar av att jag hostar och av ren reflex går jag på toa när jag vaknar. Gick in på vårdguiden osv. för att läsa och då står det att man ska söka vård om man har långvariga sömnproblem och måste upp och kissa på nätterna. Jag orkar inte gå till läkaren igen. Kommer säkert få höra att jag är stressad, ska testa avslappningsövningar och annan skit. Det beror inte på stress, jag kan omöjligt vara så stressad jämt. Avslappningsövningar är det värsta som finns, DET gör mig stressad.

Sjukt nog så är jag ganska pigg. Men lär ju vara helt död om några timmar. Ska sitta och lyssna på redovisningar, det blir man alltid trött av i vanliga fall. Suck. Kan ju tillägga att jag tog hostmedicin vid 5 och det hjälpte inte ett skit. Och då är det inte den receptfria från apoteket utan stark hostmedicin. Ännu mer SUCK.

Positiviteten flödar..

Kommentarer
Postat av: monica

Tycker oxå det ska bli intressant att se kommer nog bli super :) nu när jag började åpå pulver ska man ha typ mentalträning på skiva och där är det oxå avslappningsövningar och det funkar faktiskt har bara testat i grupp innan och klart de inte funkar då, man tror ju alla stirrar på just DIG... så ett tips är att testa övningarna <3

2010-09-29 @ 10:14:25
URL: http://monicarydjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0