Hoome


Det är skönt att vara hemma!!
Igår promenerade vi i typ 3 timmar. Vi hämtade Jacob på dagis, gick till stationen och mötte upp Monks bror m. familj och gick upp till stadsskogen. Vilka backar! Ska aldrig flytta till stadsskogen, jo om man har körkort och bil går det ju. De skulle titta på området eftersom de ska flytta dit i maj. Kul för Monk att ha delar av sin familj närmare :) Sen till stan, käkade pizza, kolla lite i stan och gick sen hem till Monk. Fötterna värkte, tog helt fel skooor. Snyft.








Såg för första gången hur duktig Wilma är på att ställa sig upp mot allt. Åtta månader är hon redan. Tiden går så fort. Nyss va hon ju nykläckt och snart går hon av egen maskin. Gullunge.
Käkade middag, nattade Jacob och det gick ju sådär, han har ju en annan säng nu som han kan gå i och ur själv och han vill inte somna när jag är där så efter att jag läst saga tar han ur nappen och sägen "sovit färdigt", flinar och börjar ta sig ur sängen. Då kommer mamma och reder upp läggningen :) Det är så mysigt att läsa saga för honom, han hänger med ganska bra i sagan och reagerar på vissa ord som han upprepar.

Sen åkte vi till Maxi innan vi hämtade Maria och åkte hem till mig. Satt och tjötade om allt möjligt. Härligt med såna kvällar :D

Nu ska jag plugga en timma, se om jag får en avi och kan hämta min jacka (hoppashoppas) annars får jag ändå gå till Maxi om en timma och köpa snus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0