Fastfastfast


"Nu läser nu c-kurs och därför får ni inga konkreta frågor utan mer frågeområden". Shit that, ge mig konkreta frågor som kräver konkreta svar. Detta är den värsta delen, när man ska lista ut vad man ska skriva, vad de vill att man ska ta upp och redovisa. Man tror att man gör rätt, sen får någonting en att tveka och man är på ruta ett igen.

Va hos läkaren idag och fick ny hostmedicin utskriven. Inte ens den hjälper helt. Hade väl antagligen hostat mycket mer om jag inte fått den men ändå, vill ju bli av med hostan helt. Dessutom blir man trött och lite groggy. Inte hjälpsamt när man försöker plugga.

Sitter hemma hos familjen, har vart här hela dagen typ. Fått pluggat en hel del men känner mig inte nöjd. Vill plugga så mkt att jag känner att jag kan ta helg och bara vara. Ska försöka vara lite effektiv nu innan vi ska äta ost och kex och dricka vin. Får man dricka vin när man tar hostmedicin? Får kanske kolla det på förbrukningssedeln så jag inte blir totalt kocko.

Imon ska jag umgås med Monk och barnen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0