Bolly beat


Kvällens pass, Bolly beat, va inget kul. Tråkiga danssteg, väldigt enformiga och inget tempo direkt. Jag blev svettig men inte anfådd, det är så satans varmt i gympahallarna. Stod hela tiden och längtade efter crosstrainern och önskade att jag hade gått till gymmet.

Men det blir gym imon :D Kanske följer med Tip på något pass jag inte minns namnet på men det blir iaf en stund på crosstrainern.

Har precis beställt en finfin vinterjacka från ellos, som dessutom blev 200 kr billigare tack vare rabatt. 200 kr är mycket för en stundent ;) Happyhappy.

Nu ska jag nog beställa tågbiljetter för november.. Lika bra att få det gjort så man får bra priser :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0