Sleepingproblem is the least..


Har blivit så jävla svårt att somna på kvällarna. Oavsett om jag är i Örebro eller i min underbara säng hemma så är det så svårt att komma till ro. Lyckas sällan komma i säng de stunderna när jag känner att "nu skulle jag kunna somna!" utan det är alltid något som måste göras innan man kan lägga sig, då hinner man ju bli pigg igen. Så det blir inte så mycket sömn.

Men vad gör det.. Igår sov jag ca 5 timmar, va svintrött på förmiddagen men sen gick dagen bra och jag va ganska pigg. På kvällen/natten blev jag föör pigg och somnade väl inte förrän vid två. Segt.

Om en timma ska jag och Sara åka till stationen, vi ska åka åt var sitt håll men vid samma tid typ. Direkt när jag kommer till stan ska jag hämta barnen :D Saknat mina små busungar, ska bli så roligt!!

Nu får jag väl plugga lite eftersom det inte kommit något nytt greys jag kan se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0