Natten


Nu är det snart natten. Joachim nanar redan men jag väntar på att håret ska torka lite mer så det inte blir så fult imon.. Är så sugen på att både platta och locka håret, va så sjukt längesen jag gjorde det.

Humöret är lite bättre nu. Bad om ursäkt till min mor tidigare idag, mitt dåliga humör går alltid ut över henne och sen ignorerar jag henne för att jag inte ska vara elak mer.. Tack gode gud för sms!! Gick in till Joachim en stund och gnällde över livet, fick jobbsamtal och har nu 2 jobbnätter till i december.. Dock en dålig helg men det får gå, jag ska träffa min Monica, barnen och så många jag hinner med!

Nu ska jag försöka få upp humöret lite mer med the big bang theory, så härlig serie :) Kanske ska räkna ut hur mkt pengar jag får efter jobbandet i december, då blir jag väldigt glad, för en stund iaf!

Kommentarer
Postat av: klia

Enligt mig så är det inte målet som är det viktiga, det är resan. Det beror mycket på att jag gärna tar en snabbis för att sedan fortsätta senare. :)

2010-11-18 @ 21:57:39
URL: http://klia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0