Glömde!

Jag glömde ju dela med mig av något som gjort mig så glad idag :D Jag är ju lite av en shopoholic, fast inte så mkt längre eftersom budgeten är taaajt så då blir ju alla små köp stora i min värld!
Det är så att min nya vinterjacka har många fördelar och nackdelar, en stor nackdel är att fickorna är utåtstående, tunna och ofodrade så att min mobil blir snabbt fuktig och sen väldigt blöt. Eftersom budgeten är tajt så vore det ju inte bra om den slutade fungera. Så jag har idag inhandlat en mobilficka, eller snarare två.. 



Ingen som känner mig är väl chockerade av färgvalet. Så, nu har jag kommenterat det innan någon annan gör det, haha! Den första är ju väldigt fin, men det går inte att stänga igen så jag vet inte om den kan hålla mobilen helt torr, därav köpte jag den andra. Och för att jag tröttnar på saker så otroligt fort så det är bättre med variation :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0