Hur?


Hur håller man sig ifrån att bli bitter och förbannad? Denna gången känns så annorlunda. Samtidigt som allt känns hyfsat okej så känns det också förjävligt och meningslöst. Vem som helst kan dö, när som helst. Det är något man vet och inte tänker så mkt på. Förrän det händer och det plötsligt blir svårt att leva vidare som vanligt. Alla tankar byts ut, saker som betydde mkt tappar all mening.

Jag vill inte vara arg och bitter, men jag är det. Börjar kännas svårt att bry sig om något alls. Känns om att man likaväl kan sitta här resten av livet och inte göra ett skit. Hon kunde levt i 20 år till. Hon kunde gjort alla de resor hon bokat, göra allt hon velat. Ordet orättvist känns inte tillräckligt omfattande.



Jag kommer aldrig mer höra hennes röst.
Jag kommer aldrig mer se henne le.
Jag kommer aldrig mer se henne.

Kommentarer
Postat av: anna

beklagar :( var de någon nära släkting ?

2010-05-13 @ 17:52:01
URL: http://annakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0