Pluggfriiiiiiiiiiii

Yes, yes and yes! Så bra det gick. Idag föll det på plats, hittade den sista faktan som behövdes och den sista motivationen bara studsade fram. Nu är verksamhetsrapporten klar och därmed är båda rapporterna färdiga!! Studieplanen är godkänd av handledarna så den är redo att skickas in, imon ska de läsa verksamhetsrapporten och förhoppningsvis godkänner dem den med en gång för den ska ju skickas in senast imon. Ute i sista minuten, that´s me! Jobbar som bäst under press, skjuter upp allt tills det verkligen MÅSTE göras. Och det funkar ju oftast.

Fantastiskt skönt. Är nästan helt pluggfri nu! Det enda som ska göras tills nästa onsdag är att läsa övriga gruppens rapporter, komma på diskussionsfrågor och kommentera ett utav arbetena. Det fixar man ju. Kommer väl antagligen läsa det arbetet jag ska kommentera på kvällen innan och skumma igenom de andra på tågresan på väg upp. Först måste jag investera i en ny bläckpatron så jag kan skriva ut dem. Men det är ju ganska smart att läsa dem sent, eftersom jag har så extremt dåligt minne och kommer blanda ihop alla ändå. Haha, jag är inte pessimist, jag är realist ;D

Nu ska jag fira med en kexchoklad, sodastream-dricka och lite nya serieavsnitt som precis blev färdigtankade :D Vilken underbar dag det blev. Förutom att jag va för lat för att köpa garn så jag kan inte sticka. Det fixar jag nog imon :) Nu ska jag plingelinga Monk först!

Kommentarer
Postat av: monica

nu blev ju jag sjukt sugen på kexchoklad... inte skriva sådana dumheter i bloggen

2010-03-02 @ 19:57:32
URL: http://monicarydjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0