lovely

Det börjar precis ovanför röven, i svanken värker det ganska mkt och ju längre upp ju mer värker det. Känns som att jag har betongblock på mina axlar. Skulderbladen gnäller vid varje rörelse. Och överarmarna har träningsvärk. Hur blev det såhär? En komination av barnvagnsputtande genom snö och is + mkt effektiv och snabb packning på praktiken. Överkroppen får verkligen arbeta och jag får hårt inse hur klen jag är. Men träningsvärken gör inget, det är ju bara bevis på att man gjort något typ. Men ryggvärken? Den sitter på konstiga ställen och det går ut i revbenen. Har knappt känt av mina revben på några år, innan dess var dem alltid ömma av någon anledning. Ska det börja igen? VARFÖR HAR JAG ALLTID ONT????? Orkar inte gnälla, men jag kan inte sluta ifrågasätta och fundera på varför.

Nu ska jag börja virka ihop filtdelarna som ligger här och var. Sen ska jag till Maxi, vara jobbig och få personalen mig att förstå hur fan jag får en kod till mitt ica-kort och hur jag sätter in pengar. Hoppas det är någon bitterfitta man kan vara extra jobbig emot. Jag känner mig jobbig idag, sådär evil så att man bara vill jävlas.

Kommentarer
Postat av: monica

lyckades du fixa en kod?

2010-03-18 @ 12:28:21
URL: http://monicarydjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0