Koooooooooooom



Vart är cykeln? Var den första frågan. Den står inte i cykelstället. Kan den va på jobbet? Nej men jag har ju inte cyklat dit sen i typ november, det va ju fullt med snö i december och januari.

Men hallå, vart fan är cykelnyckeln? Mamma är bombsäker på att jag har den men jag hittar den ingenstans. Inte i någon av mina 5 jackor, inte i den väskan jag använde då. Har inte kollat i en annan väska den EVENTUELLT kan ligga i. Mamma ska fan inte ha rätt denna gången. Jag är nästan heeelt säker på att jag la nyckeln på deras byrå för att den inte skulle komma bort i min flytt. Vart har hon gjort av nyckeln? Om jag har den kommer jag få höra det hela mitt liv.

Nu vet vi att cykeln står på jobbet. Vi trodde vi hade hittat reservnyckeln men det var fel. Vart faan är nyckeln? Jag ska ju börja cykla nu. Busskortet går ut om 2 dagar och jag har inte råd att ladda på. Jävla Monica som fick med mig till Borås. Jävla mamma som slarvar bort nycklar och skyller på mig. Inget är mitt fel, det är ju bara så att alla andra jävlas.

Nu ska jag leta efter nyckeln. Jag kommer inte hitta den, snälla säg att jag inte har deeeen utan den ligger hos mamma. Jag vet att det är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0