Nattugglan

Att vända dygnet gick oväntat fort! Igår va lite kämpigt men nu går det bättre. Gick upp vid halv två och va grymt seg. Åkte på lite ärenden med mamma och lillebror, sen hem till dem och kollade på det nykaklade badrummet. Skitsnyggt, dem har bra smak dedär filurerna! Anders är så grym, han kan så mkt.

Sen hem till Anette, fikade med henne och Sofia. Daniel och Bobo kom förbi en stund. Sen va det bara jag och Anette som myste och pratade om allt och inget :)

Mötte Maria utanför mig, Pontus kom strax därefter. Käkade lite gröt, va för lat och stressad för att laga mat. Dumpade lite skit i källaren och hämtade gardinstänger som Pontus ville ha och åkte hem till honom.

Vi såg det nya humorprogrammet Sunny Standup på femman. Jag överdriver inte när jag säger att det sög getpung. Fy satan vad tråkigt det vaaar. Det var väl typ knappt sammanlagt 5 minuter stand up, resten va bara "bakom-kulisserna-dåligt-fejkade-situationer". Suck.

Sen cyklade jag hem. Fastnade vid datorn en stund, sen ringde Lisa och jag började laga mat. Kändes skumt att laga mat när klockan är ett på natten. Bara hoppas att grannarna inte vaknade, men brötade inte runt så mkt. Men när allt gick så bra va jag ju tvungen att spilla ut hela glaset med saft. Då blir man så glad.

Är superpigg så jag ska väl städa upp i vardagsrummet/sovrummet, det ligger kläder överallt och är allmänt kaos. Ska duscha också hade jag tänkt, kanske väntar med det tills typ 5. Då kanske grannarna tror att det är någon som börjar jobba tidigt som tar en dusch innan jobbet.. Det måste man ju få göra..

Jaja. Hoppas ni sover bra. Det ska jag göra om typ 3 timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0