Dygn


nu gör jag sådär som jag visste att jag skulle göra ett par gånger. Jag skiter i att sova. Har ju faktiskt bara vart vaken i 10 timmar. Blev rätt slut på jobbet, blir så när man försöker göra allt fort för att man inte riktigt orkar. Så nu ska dagen spenderas med min älskade Monica och våra älskade barn ;) Först ska vi vara miljövänliga och slänga tidningar och panta flaskor, sen ska vi handla frukost till mig och sen ska vi åka hem till min familj som har en sån fantastisk trädgård med studsmatta :D Nu ska det njutas utav solen.

Tänk så liten han va förra året. Nu är det en aning mer liv i pojken!!

Ska nog ta en alvedon eller två, jävla visdomstand som orsakar denna hemska huvudvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0