The light


Jag ser ljuset i tunneln. Äntligen sista natten av dessa 6 denna veckan!! Har aldrig varit så trött som jag är nu. Sover för mkt och gör för lite annat än jobbar tror jag. Men snart blir det bättre. Imon ska jag träffa Monk & barnen och då får jag nog lite ny energi :D Sen är det en natt kvar denna månad och sen är jag ledig 4 nätter :D

Augusti kommer bli skön, då är schemat mkt bättre och jag har mer sammanhängande ledighet :) augusti kommer bli kanon. Det blir Ullared, fest, Örebro och allt annat :D


Nu ska jag ta på mig kläder, cykla till Maxi, gå där inne och känna mig ännu mer sliten så fort jag ser en fräsch och pigg människa och sen jobba. Jippi. Livet känns skrämmade enformigt just nu. Not good. Men jag jobbar med Daniel så det blir nog en väldigt bra natt, är han lika övertrött som jag så blir det nog fler skratt än vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0