YES!

Vi vann mot Hanhals!!! Fantastiskt, underbart, lovely och ett gött lyckorus. Ibland är vi så bra och ibland har vi tur! Hoppas matchen på söndag är lika spännande. Ska bli kul att åka till en annan ishall, va längesen!

Va väldigt trevlig och roligt att träffa Therese, skönt att det kan bli av oftare nu :D Maria kom förbi en sväng också, sen tog vi följe till stan, Therese gick hem och Maria följde mig till ishallen där hennes mamma hämtade henne.

Hur skönt är det inte att komma hem, slå på TV:n och så är det 2 fast 2 furious? Dagen som började dåligt blev så braaa. Kom i säng för sent igår, sen ringde någon hem till mig klockan 3 i natt och det resulterade i att jag försov mig. Jag svarade inte när det ringde, va knappt vaken utan väntade på att det skulle sluta så jag kunde stänga av telefonen. VEM ringer hem till någon mitt i natten, mitt i veckan?? Seriöst, get a life. Även om det är en felringning borde en person inte ringa vid tre på natten mitt i veckan, om något inte är oerhört fel. Men då ska man ringa 112. Inte hem till mig!!!!!!!!!! Asshole.

Nu ska nog sticka lite, känner mig rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0