Var är inspirationen?

Valde helt fel dag att stanna hemma och plugga, finns ingen inspiration, motivation eller vilja över huvud taget. Har skrivit en del men jag är bara fylld av ångest idag. Va lääängesen jag hade en sånhär dag, men här är den lik förbannat.. Hur rycker man upp sig när man känner att livet och allt man gör är meningslöst? Man tänker för mkt när man stickar och lyssnar på musik. Det måste hända något, vad som helst, snart.

Mamma kommer efter jobbet och ska hjälpa mig med en av uppgifterna som handlar om Alingsås, jag är inte direk insatt i vissa delar, typ politik.

Får väl ordbajsa lite till i rapporten tills mamma kommer. Otroligt att plugg kan ge en så mkt ångest och tankar om allt möjligt som man egentligen inte ska tänka på. STOR SUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0