Tuss!

Testade RGRM idag, insåg att det är väldigt kul och väldigt bra träning för flera sinnen. Skitbra helt enkelt! Inte så lätt men nästa gång går nog ännu bättre!

Åkte hem tidigare för att plugga. Nu ska jag strax duscha och sen invänta fröken Therese som kommer någon gång efter fyra :D Har inte träffat henne på väldigt länge så det ska bli så kul :D

Sen är det hockey, match mot Hanhals. Vad underbart skönt det vore om vi vann denna matchen.
Mamma är så söt. På hockeyns hemsida hade de vädjat att folk skulle följa med på a-lagets söndagsmatch i Kållered tror jag det va, och mamma tyckte vi skulle åka :) Absolut. Inte jättesugen att lägga 150 spänn för resa och inträde men vad gör man inte.. Säsongen är ju snart slut så man får passa på.

Blir hemmadag imon så jag kan komma lite längre med läsningen och rapporten. Därför blir det nog perfekt att plugga efter hockeymatchen när jag ändå inte vill lägga mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0