Tempooooo

I morse ville jag strypa någon när alarmet gick igång 06.25. Hade lite smått förträngt att jag skulle jobba. Snozade i 10 minuter och greps sen av fullständig panik. Men det va ju smått onödigt. Denna gången låg det inte 60 cm snö på backen så det tog inte 25 minuter att gå den korta sträckan till jobbet.

Gick förvi maxi på vägen hem och handlade lite. Hade tänkt sätta in pengar på Ica-kortet men det gick ju inte eftersom jag inte fått min kod än.. Förstår fortfarande inte riktigt hur detta fungerar. Får fråga igen nästa gång jag går dit.

Anders, mamma & Anton kom och vi fick upp hyllorna, rullgardinen, lampa i hallen och fick fixat hål för lampsladdar i den ena bokhyllan och dessutom fått själva dimmer-grejen att fungera så ikväll blir det riktigt myspys :)

Nu ska jag äta resterna från gårdagens underbara middag, fläskkotletter m. potatis, brunsås och lingon, underbar husmanskost :D Sen ska jag plugga så det skriker om det. Den förbannade uppgiften ska ju lämnas in på onsdag. Gaaaah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0