Studiedag

Har kommit in i en svacka av extrem trötthet igen. Önskar jag hade tid att sova ett dygn och se om det hjälper. Igår va en vanlig förmiddag på praktiken och sen va det APT på eftermiddagen. Man blir ju rätt trött av att sitta och lyssna i 3 timmar men sen gick jag från socialförvaltningen till biblioteket och sen hem, blev ganska pigg av det friska vädret. Men sen satte jag mig i datorstolen och i samma sekund blev jag väldigt trött.

Såg på "This is it", helt fantastiskt. Flera gånger tänkte jag "shit, publiken kommer bli galen när han gör så, när det händer, osv" och sen insåg jag att han dog innan konserten blev av. Det har blivit grymt mäktigt för de som va där.

Sen somnade jag nästan i soffan, vilket aldrig händer annars då jag inte tycker min soffa är så bekväm att man kan somna i den. Stickade en stund innan jag gav upp. Men då kom jag på att jag skulle duscha, hoppar in i duschen och inser att vattnet inte försvinner!! Fick stänga av vattnet och vänta lite, men vattnet låg kvar. Så det blev ingen dusch.. I morse va vattnet borta iaf, men det började bubbla i toaletten när jag spolade vatten i kranen i köket och på toa. WTF? Ska det vara såhär?

Idag är jag hemma och studerar. Måste få ihop rapporterna nu så jag kan släppa det. Ska även ringa hyresvärden, netonnet, olika personer på soc osv. Kanon, jag som älskaaar att ringa folk jag inte känner. Awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0