SNÖ

Hur många har inte skrivit inlägg om snön idag tro? Jag tänkte bara meddela att det va ett helvete att gå till jobbet 06.30 imorse för er som låg och sov och inte hade någon anledning att gå ut!!! Det va snö långt upp på vaderna.

Att jobba gick fort och va någorlunda kul. Stressigt eftersom hälften inte lyckades ta sig till jobbet. Men till sist va alla där utom en iaf :) Eftersom mitt garn va slut till 2 av de 3 halsdukarna jag håller på med tyckte jag det va en bra idé att gå till stan, trots att jag vart utan snus i 1 timma och inte ätit något. Ingen bra idé, men jag kom dit, köpte garnet och kom hem :D Får faktiskt säga att det va värt det, nu slipper jag ju handla garn på länge. Så keep on snowing, I'm ready.

Det segaste av ALLT är att jag inte kan stanna hemma i värmen resten av dagen. Neej, jag ska tillbaka till jobbet om 3 timmar. Blähä. Men förhoppningsvis blir timmarna efter jobbet underbara så själva jobbtimmarna kommer nog gå fort! :)

Nu ska jag äta och sen vila :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0