Onsdaaag

Idag gick det upp för mig att det kan ta lång tid att göra en halsduk så lång som jag vill ha den. Känns som att jag har hållt på med den ena hur länge som helst.

Va iaf på Paletten idag, affären som Aktivitetshuset och Målarverkstaden driver inne i stan (precis bredvid kungens pizzeria). Vi va ett härligt gäng som satt där och arbetade några timmar. Sen tillbaka till ett tomt aktivitetshus, LSS-sidan va lediga och nästan alla "våra" hade slutat för dagen. Sen gick vi och kollade på den nya lokalen som dem ska flytta till efter att det renoverats. Kommer nog bli kanon, dock kommer jag inte vara där då men man kan ju hälsa på :)

Sen hem, pratade i telefon med Lisa och analyserade allt det vanliga som bara blir konstigare och konstigare. Haha. Vid halv sex kom farmor och Emelie :) Fick en fin ljuslykta som Emelie valt ut, ytterligare en i den gigantiska samlingen känns det som. Vi tjötade och kollade på gamla kort :)



Nu vet jag inte vad jag ska göra. Antingen blir det stickning resten av kvällen eller helt andra aktiviteter. Det märker viiii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0