Migrän?

Det är SÅ kul att vakna vid 05.48 med äckligt intensiv huvudvärk. Kändes som att någon stod och borrade rakt in i min panna. Måttligt sur blev jag då. Efter ett tag lyckades jag iaf komma ur sängen och ta mig ut till köket så jag kunde dricka vatten. Det blev inte bättre av att öppna kylskåpet för att ta vatten och få starkt ljus i ögonen. I såna tillfällen vill man bara slå sig själv för att man inte tänker till innan. Dessutom hade det ju vart bättre att dricka ljummet vatten eftersom kroppen suger upp det lättare, det kom jag på efteråt. Men det hjälpte inte heller. Gick och la mig igen och hoppades på att avslappning skulle lösa allt. ICKE. Fick helt enkelt skicka sms till praktiken om att jag inte kommer. Tack gode gud att de fick mobil förra veckan. Hade aldrig klarat att ringa.

Men sova i 4 timmar hjälpte, när jag väl lyckades somna. Men nu är jag sdör jobbigt paranoid, det har inte släppt helt och jag går och oroar mig för att det ska komma tillbaka. Därför är det väldigt dumt av mig att titta på en datorskärm men jag måste ju hålla koll på om tentaresultatet läggs upp så då kan jag lika väl slösa tid här..

Får panik av att ligga här, sticka i liggande ställning funkar inte så bra heller kan jag meddela. Så nu är jag trotsig och gör annat. Får väl se hur mkt jag hinner innan smärtan kommer tillbaka. Förhoppningsvis gör den inte det.. Har inte tid. Har ju längtat efter denna dagen sen i måndags så det vore ju dumt om huvudvärk förstörde allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0