I can stickastickasticka

Gör jag något annat än att sticka? Svar: Ja tyvärr!! Får inte riktigt gjort det jag ska men jag får iaf gjort en del annat.. Och så har jag ju stickat. Två femtedelar av filten är färdig, haha.

Har mest suttit och tänkt på mat. Varför gör man alltid det när man inte kan äta? Det hela blir inte bättre av att jag ska till Maxi snart. Det började med att jag skulle köpa något, sen glömde jag av vad och sen fick jag en avi och ska hämta ett paket från panduro. Kanske lika bra att skita i att gå in i själva affären, behöver ju inget ändå.

Vill verkligen inte vara hemma imon också. Dels för att jag känner mig så kass som inte gör det jag ska och dels för att man bara tänker hela dagen på saker man inte ska tänka på.
Gick igenom alla dokument som ligger här och var på datorn, mer än hälften av dem hade konstiga namn och vissa hade bara datum som titel. Haha, det va gamla "dagboksinlägg" som jag skrivit då något hänt, inte hänt eller livet bara suger. Rätt kul i efterhand. Men även läskigt att läsa saker man själv skrivit och inte känna igen det, inte komma ihåg känslan eller att vissa saker ens hänt. Riktigt skumt.

Nu ska jag torka håret, ta på mig något annat än mysbyxor och gå till Maxi. Och hela vägen dit ska jag som vanligt hoppas på att jag inte träffar någon jag känner, haha. Men idag är det bara för att jag inte vill prata, det gör ONT. Usch vad jag kommer vara babblig när såren läkt, jag har helt seriöst inte sagt ett enda ord sen igår vid 15.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0