I can speak..

.. men satan vad ont det gjorde. Blev nästan några tårar i förbutiken på Maxi. Nu har jag iaf sagt "hej, jag ska hämta ut paket nummer ..." och "tack, tack". Och vart utomhus! Woho. Fantastiskt...

Blev glad när jag öppnade paketet från Panduro :) Jag har ju så kasst minne så jag glömmer alltid av vad jag beställt. Kommer oftast bara ihåg någon enstaka grej, som jag vill ha mest, sen blir jag glatt överraskad över allt annat som följde med. Great. Kommer nog kort efter helgen när allt är klart :D

Har petat i mig mannagrynsgröt. Är nöjd över att jag iaf fått i mig yoghurt, ris med currysås och mannagrynsgröt idag. Hade mat funnits i pillerform hade alla problem vart lösta. Kanske ska bli forskare trots allt, inte forska om socialt arbete eller sån skit utan hur kan man få in en hel och perfekt måltid i ett piller som är mindre än alvedon? Ska nog fundera över detta. Tror inte att jag är så pluggsugen när jag väl är färdig med tanke på att jag inte lyckas plugga särskilt väl just nu, men jag kan få någon annan att göra det...

Fastnade vid massa quiz på facebook, ibland är det så hysteriskt roligt. Ibland undrar man hur personen tänkte när den gjorde testet och resultaten. Men jag kan tydligen allt om raggare och den kulturen, är rätt dum i huvudet men har ändå något innanför pannbenet och det mest korrekta var väl "hur gammal är din kropp" där resultatet blev 21.

Blir nog att stanna hemma imon igen. Varför får jag ångest över det? Ska räkna hur många studiedagar jag tagit ut hittills, då inser jag att de inte är så många och att det inte är någon fara. Ingen idé att ha ångest. Det är väl mest för att det är en löjlig åkomma som uppstått på ett löjligt sätt som inte är så lätt att förklara för handledarna som det är lite ångestframkallande.. Haha. Jag är ju inte direkt sjuk. Poängen är att jag inte kan prata, om jag pratar gör det konstant ont och jag blir på äckligt dåligt humör och försöker vara så tyst som möjligt. Det är inte kul eller bra.

Men! För att inte förstöra hela dagen som jag gjort idag, typ, så har jag försökt strukturera upp det hela. Vi får väl se hur det går, men med planering brukar det funka rätt väl. Om inget kommer och stör. Men tanken är att jag ska sticka ikväll så jag inte är så sugen imon (lär inte funka men tanken är goooood), sen ska jag plugga, äta, plugga, spika upp tavlor, plugga,  städa och plugga. Allt är väl utstuderat efter klockslag. Vilken sjukdom har jag tro? Är nog bäst att inte gå in på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0