HUR?

Nu fungerar fläkten på den bärbara igen. How? Hade hårtorken under en bra stund, sen när jag stängde av datorn stängde jag av hårtorken och insåg att datorns fläkt hade gått igång.. Minst sagt förvånande!

Men det märks att den är mkt sämre. Den brötar inte lika mkt och den blir varm mycket snabbare. Känns lite onödigt att köpa ny dator när denna faktiskt fungerar men är det inte bättre att köpa en ny och fungerande dator om man väl har chansen? Vilket jag ännu inte vet om jag har men jag ska reda ut detta i helgen..

Förvirrad blev jag nu. Men kontroll-freak som jag är ska jag ännu en gång kolla hur ekonomin ser ut de kommande månaderna. Hittade en jättebra sida som räknar ut allt, så får vi se hur det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0