Ge mig


Idag fyller Pontus år!!!!!

 Grattis vännen :D

 

Jag hade planerat det så bra. Jag skulle göra tacopaj, så det dessutom blir lite matlådor. Men jag glömde köpa creme fraiche så det sket sig. Tröttheten vinner som vanligt och ingen mat har lagats. The result ladies and gentlemen: HUVUDVÄRK. Grinig som satan och överanalyserar allt. Nu känns det att det är söndag. Men jag längtar till morgondagen. Jag börjar ogilla att vara hemma för länge. Då tänker man för mig. Ge mig en tankefri dag, gärna en vecka. Utan tankar på konsekvenser av mina handlingar och ord, om, ifall, kanske, varför, hur. Ge mig en veckas ledighet från mig själv? Haha. Kan inte glädjen från imorse komma tillbaka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0