Försening

Det går inte så bra att följa schemat! Lunchen skulle vara slut 13.30 men den varade tills nu.. Lisa ringde och det blev ett långt samtal om relationer, tolkningar, besvikelse osv. Behövde lätta mitt hjärta kände jag. Efter en timmas tjöt med Lisa pratade jag med mamma som jag lovat att ringa upp. Blev ännu mer prat om relationer, vet inte hur många såna samtal vi haft om vänskap och hur lätt det är att man glider isär och hamnar på två helt olika platser i livet. Tack för att ni orkar lyssna, känns som att jag säger samma sak tusen gånger.

Nog om det. Vissa saker kan jag hänga upp mig på i all evighet men jag har inte energin. Allt pratade framkallade smärta i munnen igen och det gjorde mig bara matt. Ska skriva mer på rapporten nu. Känner faktiskt för att sitta här och plugga hela kvällen. Ett effektivt sätt att inte tänka alla tankar man inte orkar älta.

Önskar såret kunde försvinna, jag vill ringa både Sara och Jocke. Saknar er så enormt mycket och det är hemskt att vi inte pratat på evigheter :( Jocke kommer ju snart hit på besök iaf :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0