Datoooor


Jag blir galen. Känner mig nästan hysterisk. Över en så löjlig sak egentligen. Men hela mitt liv finns på den bärabara datorn, förutom all musik som ligger på denna.. Fast egentligen finns inte såå mkt på den andra datorn.. När Lisa kommer ska jag sätta igång datorn och försöka få över allt jag vill ha till denna datorn, eftersom den blir varm efter 2 minuter får Lisa sitta med hårtorken eller något så den håller sig någorlunda kall..

Den logiska sidan av mig säger att jag inte har råd med en dator, att avbetala blir jävligt dyrt i längden och jag behöver egentligen inte en bärbar dator. Meeeeeeeeen! Jag VILL ha en, det är så bekvämt och bra. Egentligen behöver jag det, eftersom jag ska plugga 2 terminer till och kommer spendera många dagar där uppe i en lägenhet utan tv och dator, kan ju inte direkt sno Jockes dator hela tiden.. Sen kan man ju inte bara köpa en skitdator heller..

Förbannade skit vad allt kändes jobbigt helt plötsligt. Detta gör mig extremt ambivalent och det är jobbigt att diskutera med sig själv. Får diskutera det med min kloka mor imon.. Ekonomiskt sett går det att lösa, frågan är bara om man ska dra på sig den kostnaden när det redan är knapert.. Hmm. Jefla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0